22 Aralık 2012 Cumartesi

çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.

bir takım insanlar var, yok yere dünyayı kendilerine zehir ediyorlar.
bu insanlar, anlamıyorlar ki büründükleri kişilikler, sadece ruhlarını sıkıntıya sokuyor.
hissettiğini söyleyemiyor kişi, söylediğini hissetmeye çalışıyor.
halbuki o da farkında bu durumun.
kabul etmek istemiyor kişi durumu.
neden?
kibir

götüne koyayım ben öyle yaşama şeklinin.
başkalarının oluşturduğu ahlak kurallarıyla,
başkalarının kurduğu bir sanat anlayışıyla
ve
başkalarının değer yargılarıyla yaşıyorsun.

kendini kabul etmek için,
kabul ettirmek için.

çünkü sen kendini sevmiyorsun.
ben de seni sevmiyorum.
çünkü sen yalancı bir itin tekisin.
şimdi siktir git burdan.

"Ben sadece bitmiş şeyler için ağlarım oğlum. İyi kötü ayırt etmem, bana bitmiş şeyler ver yeter, bütün gözyaşlarım senin olsun. İstersen senin için de ağlarım çünkü sen de bitmişsin. İçin geçmiş, ruhun çürümüş."



ekleme (22 aralık 2012 01:50): michael sikkofield'ın 21 aralık tarihli yazısını yeni gördüm. ulan gönüller bir herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder